Když chceš něco vyhrát, běhej sto metrů. Když chceš něco zažít, běhej maraton. (Emil Zátopek)

Trénink na 5 km

3. srpna 2016 v 17:18 | Emma |  Běžím o život
Od gauče ke kouči. Jak se připravit na svůj první 5 km běh
TÝDEN1. DEN (1D)2. DEN (2D)3. DEN (3D)
1. (1T)5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak střídej 60s běh s 90s chůzí. Celkem 20 minut.5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak střídej 60s běh s 90s chůzí. Celkem 20 minut.5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak střídej 60s běh s 90s chůzí. Celkem 20 minut.
2. (2T)5 min. svižná chůze na zahřátí. Potom střídej 90s běh s 2 min. chůzí. Celkem 20 minut.5 min. svižná chůze na zahřátí. Potom střídej 90s běh s 2 min. chůzí. Celkem 20 minut.5 min. svižná chůze na zahřátí. Potom střídej 90s běh s 2 min. chůzí. Celkem 20 minut.
3. (3T)5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak opakuj 2krát: běh 200 m (nebo 90s), chůze 200 m (nebo 90s), běh 400 m (nebo 3 min.), chůze 400 m (nebo 3 min.)5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak opakuj 2krát: běh 200 m (nebo 90s), chůze 200 m (nebo 90s), běh 400 m (nebo 3 min.), chůze 400 m (nebo 3 min.)5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak opakuj 2krát: běh 200 m (nebo 90s), chůze 200 m (nebo 90s), běh 400 m (nebo 3 min.), chůze 400 m (nebo 3 min.)
4. (4T)5 min. svižná chůze na zahřátí. Potom: běh 400 m (nebo 3 min.), chůze 200 m (nebo 90s), běh 800 m (nebo 5 min.), chůze 400 m (nebo 2:30min.), běh 400 m (nebo 3 min.), chůze 200 m (nebo 90s), běh 800 m (nebo 5 min.)5 min. svižná chůze na zahřátí. Potom: běh 400 m (nebo 3 min.), chůze 200 m (nebo 90s), běh 800 m (nebo 5 min.), chůze 400 m (nebo 2:30min.), běh 400 m (nebo 3 min.), chůze 200 m (nebo 90s), běh 800 m (nebo 5 min.)5 min. svižná chůze na zahřátí. Potom: běh 400 m (nebo 3 min.), chůze 200 m (nebo 90s), běh 800 m (nebo 5 min.), chůze 400 m (nebo 2:30min.), běh 400 m (nebo 3 min.), chůze 200 m (nebo 90s), běh 800 m (nebo 5 min.)
5. (5T)5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak: běh 800 m (nebo 5 min.), chůze 400 m (nebo 3 min.), běh 800 m (nebo 5 min.), chůze 400 m (nebo 3 min.), běh 800 m (nebo 5 min.)5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak: běh 1,2 km (nebo 8 min.), chůze 800 m (nebo 5 min.), běh 1,2 km (nebo 8 min.)5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak běh 3 km (nebo 20 min.) bez chůze
6. (6T)5 min. svižná chůze na zahřátí. Potom: běh 800 m (nebo 5 min.), chůze 400 m (nebo 3 min.), běh 1,2 km (nebo 8 min.), chůze 400 m (nebo 3 min.), běh 800 m (nebo 5 min.)5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak: běh 1,5 km (nebo 10 min.), chůze 400 m (nebo 5 min.), běh 1,5 km (nebo 10 min.)5 min. svižná chůze na zahřátí. Potom běh 3,5 km (nebo 21 min.) bez chůze
7. (7T)5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak běh 4 km (nebo 25 min.)5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak běh 4 km (nebo 25 min.)5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak běh 4 km (nebo 25 min.)
8. (8T)5 min. svižná chůze na zahřátí. Potom běh 4,5 km (nebo 28 min.)5 min. svižná chůze na zahřátí. Potom běh 4,5 km (nebo 28 min.)5 min. svižná chůze na zahřátí. Potom běh 4,5 km (nebo 28 min.)
9. (9T)5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak běh 5 km (nebo 31 min.)5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak běh 5 km (nebo 31 min.)Závěrečný trénink! 5 min. svižná chůze na zahřátí. Pak běh 5 km (nebo 30 min.) Gratulujeme ti!
- See more at: http://www.bezvabeh.cz/clanek/2408-od-gauce-ke-kouci-jak-se-pripravit-na-svuj-prvni-5-km-beh#sthash.m7GkBWOu.dpuf

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 A. l Our-Health.blog.cz A. l Our-Health.blog.cz | Web | 7. srpna 2016 v 11:56 | Reagovat

Pěkně rozepsané, pro začátečníky určo dobýr! :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama