Když chceš něco vyhrát, běhej sto metrů. Když chceš něco zažít, běhej maraton. (Emil Zátopek)

Běh aneb poznej své tělo

30. května 2016 v 22:19 | Emma |  Běžím o život
30.5.2016

Kvůli zdravotním komplikacím jsem se týden nedostala ven, ale včera jsem byla na delší procházce a dnes jsem zase vyběhla.

Trasa byla stejná jako posledně, ale teď jsem ji zvládla o cca 10 min dřív. Uprostřed a ke konci jsem totiž přidala krátký sprint / asi 60 metrů jako ve škole :D / a celkově jsem, myslím, běžela déle.


Mám z toho moc dobrý pocit. Celkově jsem nabitá energií. Dost na tom že je 22:15 a asi před hodinou a půl jsem doběhla :D Jop, jsem blázen.

Dnes jsem se zaměřila na dýchání nosem, výdech pusou. Pomalejší tempo, spávný došlap a nevyskakování nahoru. Celkem mi to šlo a běželo se mi mnohem líp. Každý ať si říká co chce. Běh si musí každý nastavit sám. Když člověk věnuje trošku pozornosti tomu, jak tělo funguje při běhu, zmizí píchání v boku a je z toho nakonec větší požitek :-) Jen se trošku poslouchat.

Jo, a pamatujete si ze sportovek atletickouj abecedu? Taky fajn způsob, jak připravit tělo k tomu, že se něco bude dít.

Jupí, konečně zase venku.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Adéla Adéla | Web | 31. května 2016 v 11:00 | Reagovat

Přesně, hlavně musí člověk poslouchat svoje tělo.. Abecedu si dávám hlavně před treninkem, a popravdě řečeno dělala jsem to už tolikrát, že už mě to jednoduše nebaví :D ale je to rozhodně dobrý způsob na rozhýbání a rozehřátí.

2 Resi Resi | Web | 1. června 2016 v 15:15 | Reagovat

Je super, kdyc je clevek nadseny kazdym zlepsenim a je jasny, ze den ode dne se to bude zvysovst. :)
Jo poslouchat telpje urcite dulezite a ne jen u cviceni.
Dychani jw dulezity pri kazdem pohybu i pro pbycejne chuzi. Kdyz se clovek na tp zameri, zjisti, ze je to leso. :) Pamatuji si, ze nam trener na karate kladl diraz na spravny vydechniti pri technikach. :)

3 Bree Bree | E-mail | Web | 7. června 2016 v 17:13 | Reagovat

Gratuluju :) A bude to pořád lepší a lepší :)

4 Bree Bree | E-mail | Web | 8. června 2016 v 16:47 | Reagovat

Tak doufám, že bude notebook brzo v pořádku, aby ses nám mohla pochlubit nějakými dalšími pokroky :) Já mám s jídelníčkem trochu problém :D Nebo vlastně nemám, já mám spíš štěstí, že si můžu dopřávat i nějaké to mastné papání a nejde to vidět, ale nejím to samozřejmě pořád. Snažím se jíst hodně zeleniny, ovoce, ryb, luštěnin a z masa do sebe dostanu jen kuřecí nebo krůtí prsa, nejsem moc masožravá. Ale dám si i krokety a smažák nebo hranolky s tatarkou a tak no :D Prostě si neodpírám. Na sladké moc nejsem, akorát to Kinder Bueno nebo čokoládky, to je moje :D Taky pouze občas. Tak 4x týdně :D To asi není úplně občas, ale snažím se to omezovat :D Mě asi stačí ten pohyb, kterého mám opravdu strašně moc, abych nepřibírala. Thank God! :D

5 shelly shelly | Web | 8. června 2016 v 22:17 | Reagovat

tak to jsi se teda celkem hodně proběhla, to jsi dobrá, to já bych to neuběhla :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama